5 основних принципів логотипу для бізнесу

5 основних принципів логотипу для бізнесу

Блог дизайнера

Нижче ми розповімо про основні принципи, які людина повинна знати та дотримуватися при створенні логотипу!

Для успіху бізнесу важливий логотип, що запам’ятовується! Ми хочемо, щоб наші читачі розуміли, що якщо ви плануєте почати новий бізнес, то невід’ємною частиною бізнесу або бренду є його логотип.

Створення логотипу не так просто, як здається, але цей фактор не впливає на його важливість. У цьому пості ми збираємося розповісти вам про шість основних принципів, які ви повинні враховувати, створюючи логотип для вашого бізнесу.




Рекомендуем також переглянути:

Отже, не затягуючи вступи, давайте швидко перейдемо до основних принципів розробки логотипів!

1. Зробіть дизайн простим

Тепер перше, що вам слід зрозуміти, це те, що логотип повинен бути дуже простим з точки зору презентації. Основна вимога до логотипу та найбільша його якість полягає в тому, що він повинен бути створений з базовою концепцією. Найкращі логотипи – це ті, які зроблені просто і зрозумілі глядачам. Логотип – це душа вашого бренду.  А хороший логотип, це той який пояснює клієнтам ваші послуги. Якщо ви робите логотип складним і надмірно розробленим, то він просто збентежить аудиторію. Ви повинні ретельно вибирати форму, розмір та кольори логотипу для вашого бізнесу!

Простий дизайн не потребує будь-яких пояснень, тоді як складні логотипи з яскравими кольорами та шрифтами відволікають увагу. В Інтернеті є багато інструментів для створення логотипів, які можуть допомогти вам створити прості логотипи, найкращий безкоштовний веб-сайт для створення логотипів, більш відомий як SmallSeoTools!

2. Використовуйте кольори, які підходять вашому бренду

Однією з важливих речей у вашому логотипі є його колірна гамма. За допомогою логотипів  правильного кольору, ви можете залучити на 60% більше клієнтів до свого бренду, тоді як ви використовуєте неправильні колірні схеми, які не відповідають вашому бренду та бізнесу. Це також може призвести до зниження в тій же пропорції . Кольори мають дивовижний вплив на наші емоції, і якщо ви використовуєте правильні кольори, то це може  привернути клієнтів до вашого бренду.

3. Зробіть свій логотип універсальним

Логотип завжди повинен бути дуже універсальним. Чим універсальнішим буде логотип, тим більше ви зможете рекламувати свій бренд! Нижче наведено кілька поширених прикладів універсальності логотипу:

  • Логотип повинен бути готовий для друку
  • Він повинен бути розроблений таким чином, щоб його можна було розмістити навіть на ручках і брелоках.
  • Він повинен бути масштабованим для вертикальних і горизонтальних банерів.

4. Логотип має виглядати чудово в чорно-білих ефектах

Незалежно від того, який колір ви використовуєте для розробки свого логотипу, ви завжди повинні переконатися, що логотип, який ви зробили, має добре виглядати, навіть якщо ви зміните колірну схему на чорно-білу. Деякі видавці розміщують безбарвну рекламу, тому важливо, щоб ваш логотип був унікальним і привабливим, навіть якщо він безбарвний. Газети — найкращий приклад,  ви тоді завжди бачите логотип у чорно-білому кольорі, тому переконайтеся, що ваш логотип доповнює кожен засіб, на якому він розміщений!




5. Зробіть дизайн незабутнім

Ви не можете змінювати логотипи через день або місяць. Ви повинні побачити приклади брендів, які працювали з одними і тими ж логотипами протягом сотень років. Ви повинні зробити логотип, який запам’ятовується та має історичний характер. Логотип – це постійна річ для вашого бренду, тому не змінюйте його. Проста зміна може вплинути на ваш бізнес і призвести до великих збитків. Ви можете створити логотипи, які запам’ятовуються.

 

Залишити відповідь