Якщо вас занадто спокусили новини про людей, які платять великі гроші за NFT, і ви хочете продати власне мистецтво, ось покроковий посібник!
Створення та продаж мистецтва NFT скерували цифрових художників від обережності та недовіри до надзвичайної цікавості. Це стає особливо очевидним, коли є багато історій про творців, які продають своє мистецтво на ринку NFT і збирають тисячі доларів. І тому все більше і більше творців контенту задаються питанням: «Ну, я можу створювати графіку, тож як мені продати NFT?»
Рекомендуємо також подивитись:
- Уютні Осенні шаблони для поповнення вашої колекції
- 20 наборів іконок способів оплаты
- Лучші ретро-шрифти для удосконалення вашого дизайну
Отже, історія така: NFT сьогодні в моді серед творчої та ігрової спільноти. Користувачі готові платити шалені гроші за кожен унікальний цифровий актив, і це не просто слова. Один з наших найбільш шанованих цифрових художників, Біпл, продав своє мистецтво NFT, колаж Everydays: The First 5000 Days, за 69 мільйонів доларів на початку 2021 року. Це була найбільша угода в історії NFT, однак є більше доказів того, що люди витрачають мільйони на мистецтво NFT, що робить цю сферу настільки привабливою та авантюрною для багатьох художників і творців контенту по всьому світу.
Ще одним чудовим прикладом, який змушує творців контенту думати про продаж і NFT, є казкова гра CryptoKitties. Це дозволяло розводити, збирати та торгувати рідкісними кошенятами. Найдорожчим кошеням, проданим у цій грі, був Dragon, проданий за 600 ефірів (172 000 доларів на той час) через місяць після його народження.
Тому потенціал для залучення тисяч або навіть мільйонів баксів змушує художників створювати NFT в надії приєднатися до щасливчиків. Вони не тільки продають мистецтво, як-от зображення та GIF-файли. Фактично, NFT може бути будь-яким мультимедійним файлом, як-от відео, аудіо, предмети колекціонування в грі або навіть твіт.
Що таке NFT?
NFT, або незмінний токен, відноситься до криптографічного активу в блокчейні, який представляє нематеріальний та унікальний цифровий елемент, як твір мистецтва, який не можна замінити через його виняткові властивості. NFT дозволяє покупцеві володіти оригінальним предметом і містить вбудовану аутентифікацію, яка служить доказом права власності.
Отже, що ви, як цифровий художник, повинні робити, щоб створити та продати NFT?
6 кроків, щоб продати свій перший NFT
Крок 1. Створіть товар для продажу
Крок 2. Купіть трохи криптовалюти
Крок 3. Налаштуйте свій цифровий гаманець
Крок 4. Виберіть маркетплейс NFT
Крок 5. Створіть обліковий запис і завантажте свій вміст
Крок 6. Почніть продавати (не забувайте про комісію за листинг!)
Тепер давайте розглянемо докладніше та допоможемо вам продати свій перший NFT!
1. Створіть товар на продаж
Цей крок може бути очевидним, однак вся ваша подорож NFT почнеться з нього. Тому почніть з вибору унікального цифрового активу, який ви хочете перетворити на NFT. Це може бути власний ілюстрація, як-от зображення, зображення або GIF, а також будь-який інший цифровий файл, мем, колекціонування відеоігор або будь-що інше. Переконайтеся, що ви володієте правами інтелектуальної власності на предмет, який ви хочете продати як NFT, оскільки використання елементів, на які ви не маєте прав, або продаж чужої роботи може спричинити юридичні проблеми.
Цінність мистецтва NFT визначається його унікальністю. Тож якщо ви хочете виставити на продаж серію своїх ідентичних або частково ідентичних робіт, вам слід запропонувати різні версії, деякі ексклюзивніші за інші. Ви також повинні визначити, скільки ідентичних копій конкретного NFT ви включите в блокчейн. Цей номер буде фіксовано, і ви не зможете змінювати свої NFT після створення на цифровому ринку.
Процес створення NFT називається карбуванням. Minting NFT означає процес перетворення частин цифрового мистецтва в активи на блокчейні або незмінні токени. Процедура схожа на створення грошей. Оскільки банкноти та металеві монети виготовляються та додаються в обіг, карбуються цифрові активи. Після завершення карбування мистецтво NFT стає захищеним, і маніпулювати ним буде складно. Як токен, він тепер доступний для продажу та покупки, а також відстежується при перепродажі, що робить усі маніпуляції з предметом видимими та безпечними.
На якому б ринку NFT ви не вибрали для продажу свій цифровий контент (ми поділимося з вами деякими варіантами трохи пізніше), вам слід спочатку придбати криптовалюту, щоб заплатити авансом за її карбування та продаж. Крім того, вам знадобиться ваш криптовалютний гаманець для доступу до кількох платформ для продажу NFT, щоб підписувати транзакції та керувати їх балансом, тому це не той крок, який ви можете поставити в список очікування. Існує безліч криптовалютних гаманців, доступних у вигляді окремої програми або розширення для браузера, і ось лише деякі з них:
- Гаманець Coinbase
- Результат
- Вбудований в Opera Crypto Wallet
- Crypto.com
- Довірений гаманець
- Гаманець MetaMask
Вищезгадані програми криптовалютного гаманця доступні на смартфонах як мобільний додаток та/або розширення для браузера. Крім того, більшість платформ, як-от популярний гаманець Coinbase, Metamask Wallet, призначені для широкої аудиторії, включаючи новачків, і можуть направляти цифрового художника через комісію за транзакції, безпеку та конфіденційність. Це буде особливо цінно, якщо творець контенту збирається купити свою першу криптовалюту, щоб почати продавати NFT, і йому потрібен покроковий посібник, щоб почати та зрозуміти, що до чого.
Перш ніж налаштувати гаманець, не забудьте переконатися, що він відповідає криптовалюті, яка використовується на платформі, на якій ви обираєте продавати свої колекції NFT. Більшість платформ NFT приймають Ether, криптовалюту блокчейн-платформи Ethereum, тому перевірте, чи доступний для неї вибраний крипто-гаманець (насправді більшість з них є). Не дивуйтеся такому вибору універсальної криптовалюти NFT: блокчейн-платформа Ethereum була першою, яка представила монетні NFT.
Нарешті, ви можете купити собі криптовалюту. Це можна зробити в програмі цифрового гаманця, а для оплати ви можете використовувати Apple Pay або дебетову картку. Якщо у вас вже є криптовалюта, підключіть її до свого щойно створеного цифрового гаманця.
3. Виберіть NFT Marketplace
Тепер йде найвідповідальніший крок, який зрештою приведе вас до продажу NFT. Ви будете зачаровані широким вибором маркетплейсів і аукціонів NFT, які дозволяють цифровим художникам карбувати свої творчі роботи та зустрічати своїх потенційних покупців. Ось найпопулярніші варіанти:
- OpenSea
- Axie Marketplace
- Larva Labs/CryptoPunks
- NBA Top Shot Marketplace
- Rarible
- SuperRare
- Nifty Gateway
- Mintable
- ThetaDrop
- VIV3
- BakerySwap
- NFT ShowRoom
Обов’язково дізнайтеся більше про платформи, щоб бути впевненим, що вони підходять до вашого вмісту та типу файлу NFT. Популярність ринку NFT також має сенс. Наприклад, Nifty Gateway призначений для творців і брендів NFT, які мають намір продавати колекції обмежених тиражів і високоякісних NFT виключно на цій платформі. До речі, саме на цій платформі Beeple продав більшість своїх NFT.
Або існує Axie Marketplace, офіційний ринок для гри Axie Infinity. На цій платформі ви можете продавати різні предмети та цифрові предмети колекціонування, які використовуються в грі. Тому, знову ж таки, переконайтеся, що вибрали ринок NFT, який ідеально відповідає образотворчим мистецтвам, які ви збираєтеся продавати.
Перевіряючи список маркетплейсів NFT, слід звернути увагу на кілька речей:
- Комісія за лістинг та інші збори, які вам доведеться заплатити за карбування NFT та їх продаж на вибраній платформі. Якщо ви тільки плануєте продати свій перший NFT, ви можете виявити, що ціни на деяких маркетплейсах NFT для початку занадто високі.
- Формат цифрового мистецтва, прийнятий платформою. Ви можете продавати майже будь-який цифровий файл як колекцію NFT або мистецтво, від твітів до GIF-файлів, тому просто переконайтеся, що ринок підходить вам, і ви зможете знайти там свого покупця.
- Вибирайте великі імена, якщо можете. Великі ринки NFT, як-от вищезгаданий шлюз Nifty Gateway, мають широку аудиторію, і створювати та продавати власний NFT разом із ними може бути весело й цікаво. Крім того, вони пропонують чудові варіанти просування, які будуть особливо цінні для талановитих художників, які тільки планують створити NFT для продажу.
Після того як ви вибрали платформу, на якій будете створювати та продавати NFT, вам слід підключити її до свого цифрового гаманця. Таким чином ви сплачуватимете комісію за листинг за свій перший NFT та приймаєте платежі.
4. Завантажте свої цифрові активи
Нарешті, ви можете налаштувати карбування свого мистецтва та створювати NFT. Незалежно від того, який ринок NFT ви виберете для цього, він надасть покрокове керівництво про те, як створювати та продавати NFT на своїй платформі. Нічого поверхневого чи складного не буде: просто дотримуйтесь наведених інструкцій.
Як правило, платформи NFT просять вас завантажити файл, який ви збираєтеся продати як NFT, і доповнити його назвою та коротким описом. Потім ваш цифровий актив (JPG, PNG, GIF, MP3 або будь-який інший тип файлу) буде перетворено в NFT, який можна продати. І відразу після того, як ви завантажите елемент, платформа попросить вас вибрати, чи ви віддаєте перевагу карбувати один токен або колекцію (перевірте крок 1, щоб дізнатися більше).
5. Почніть продавати та зверніть увагу на варіанти продажу NFT
Ми впевнені, що ви будете дуже раді досягти останньої стадії процесу створення NFT, яка полягає в тому, щоб вирішити, як ви хочете монетизувати свій перший NFT, і встановити ціну за нього.
Насправді, вибір мінімальної ціни завжди є найскладнішою частиною, яка навіть складніше, ніж створення цифрового активу. Для творців контенту, які мають попередній досвід продажу своїх цифрових активів на будь-яких інших ринках, ця дилема повинна бути особливо знайома. Якщо ціна завищена, немає гарантії, що цифровий актив коли-небудь буде придбаний. А продавати NFT за занадто низькою ціною і при цьому платити величезні комісії буде збитковим. Збори за видобуток і продаж NFT можуть бути дорогими, і залежно від ринку вам, можливо, доведеться сплатити комісію за листинг, комісію за видобуток NFT, комісію з продажу. Комісії можуть коливатися через волатильність курсу криптовалюти.
Тут немає універсального рішення. Проте ми рекомендуємо перевірити інших виконавців на тому ж ринку та дізнатися, які ціни вони встановлюють для своїх NFT. Принаймні, це дозволить оцінити середню ціну, з якої можна почати.
Важливо також враховувати, що є два варіанти продажу NFT: фіксована ціна або аукціон. Продаж з фіксованою ціною – це коли творці вмісту вказують ціну, за яку вони хочуть продати NFT. Аукціони — це ігровий спосіб продажу NFT. Більшість платформ допускають три типи аукціонів:
- Англійський аукціон. Покупці матимуть обмежений час для подання остаточної пропозиції. Це аукціон із зростаючою ціною, тому найвища ставка виграє після закінчення часу.
- Голландський аукціон. Подібно до англійського аукціону на час, покупці мають обмежений час, щоб запропонувати свою ставку. Це аукціон за зниженням ціни, де ціна падає, поки хтось не купить NFT.
- Необмежений аукціон. Не встановлює обмежень у часі, тому цифровий художник може зупинити продаж, коли захоче. Другий тип — це голландський аукціон, також відомий як аукціон за зниженням ціни, в якому ціна падає, поки хтось не купить NFT.
6. Рекламуйте свій NFT
Цей крок на 100% не є обов’язковим, і цілком нормально почати продавати NFT і не турбувати себе питаннями просування. Проте, розумно знати, як можна збільшити продажі та зустріти свого покупця — особливо коли є багато інших цифрових художників, які хочуть створювати та продавати мистецтво NFT (і заробляти на цьому шалені гроші). Залежно від контенту, який ви створюєте, стратегії просування можуть відрізнятися. Незалежно від того, чи йдеться про ігрові предмети колекціонування, твіти чи графіку, деякі особливості зникли. І все ж є кілька загальних порад:
- Поширюйте інформацію в соціальних мережах. Якщо у вас багато підписників у Twitter або Instagram, це ваш шанс розповісти про свій новий NFT. Ви також можете спробувати об’єднатися з більшими обліковими записами, щоб запустити рекламну акцію — у Twitter є багато розіграшів і перехресних рекламних акцій, тому ваша функція буде природною і, ймовірно, приверне більше інтересу спільноти до вашого NFT.
- Додайте свою ілюстрацію до календаря NFT. NFT Calendar – це перший календар на цифровому ринку, де найкращі NFT-дропи зібрані в одному місці. Це чудова, якщо не найкраща платформа для колекціонерів NFT, які не хочуть перевіряти десятки маркетплейсів на предмет гідного випуску. І для вас, і як творця NFT, це абсолютно безкоштовно! Процес займає всього пару хвилин, все, що вам потрібно зробити, це заповнити основну форму на веб-сайті.
- Використовуйте рекламу в Інтернеті. Існує багато способів просування новоствореної NFT. Наприклад, ви можете опублікувати спонсорований пост у нішевих медіа, отримати згадку в крипто-подкасті або просто зробити промо в соціальних мережах.
- Перейдіть до пропонованих крапель на ринку. Такий вид просування налаштовується безпосередньо на платформі, на якій ви вибрали продавати свій NFT. Для кожного ринку NFT є свої функції: деякі, як-от KnownOrigin, щотижня створюють сторінку для пропонованих виграшів із зворотним відліком до випуску. Nifty Gateway публікує розклад на майбутній тиждень на веб-сайті та у Twitter. У будь-якому випадку, як тільки ваш NFT стане популярним на ринку, ви також отримаєте просування в соціальних мережах, що дає подвійне поширення.
Насправді, ви не повинні недооцінювати силу соціальних мереж, намагаючись продати колекцію NFT. Досвід показує, що більшість цільової аудиторії використовує Twitter. Тому, якщо ви не доклали достатньо зусиль для розробки свого облікового запису, пора приділити цьому трохи часу. Дозвольте йому розвиватися так, ніби це ваш Behance і Twitter, і познайомтеся з користувачами, яким спершу сподобається ваш стиль, а врешті-решт отримають ваші ілюстрації NFT.
Багато років тому до технології блокчейн ставилися з великою недовірою, і її підтримували численні ентузіасти. Зараз все більше і більше інвесторів мають свої цифрові гаманці і спостерігають, як коливається ринок криптовалют. Те ж саме відбувається з цифровим мистецтвом і тим, як воно відповідає новим тенденціям. Навряд чи ви будете першим продавцем NFT або піонером у створенні NFT. Однак це чудовий час, щоб спробувати себе в цій сфері та познайомитися з потенційними покупцями цифрового мистецтва, яке ви розробляли та прагнете монетизувати.
Якщо вам знадобився знак, ось він! Ймовірно, приєднання до кількох маркетплейсів NFT і продаж своєї колекції NFT саме той спосіб допомогти вам зробити своє ім’я та розробити абсолютно новий засіб для творчого обміну.
интересно